Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Μοναξια...

Μοναξια...Δεν σε θελω κι ομως εισαι μια καλη μου φιλη...
Εισαι παντα εδω οταν κλεισω την πορτα πισω μου και μου κανεις παρεα...
Μπορω να σου μιλησω,ναι μπορω να σου πω τα παντα και ναι,μπορεις να μ'ακουσεις..!!
Μα μονο αν ειμαστε οι δυο μας...Αυτη η κουβεντα αφορα μονο εμας...Μια κουβεντα μεταξυ δυο φιλων..Δυο πολυ καλων φιλων...
Ειμαστε φιλες απο χρονια ισως κι απο παντα...
Γιατι παντα θυμαμαι να εισαι εκει...Εκανα παντα παρεα με τη μοναξια μου...
Καποτε σε μισησα,σε μισησα πολυ,ισως και να σε μισω ακομα...Γιατι παντα ησουν εκει,ακομα κι οταν δεν σε ηθελα...
Ειχα κι αλλους φιλους και φιλες,μα εσυ ησουν παντα εκει...
Παντα διπλα μου!!!
Πολλοι φιλοι και φιλες εφυγαν απο κοντα μου,ισως να τους εδιωξα κι εγω...Δεν ξερω...
Το μονο που ξερω ειναι..οτι εσυ..δεν εφυγες ποτε..ακομη κι οταν προσπαθησα να σε διωξω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου